Aanmelden

Denk je er over om je aan te melden voor een verblijf? Of wil je eerst een vooroverleg? Bel of mail ons gerust.

Jouw mail wordt binnen 24 uur beantwoordt. We zijn 7 dagen per week bereikbaar, ook ’s avonds. Na het telefoongesprek gaat jouw aanmelding door de instroomcommissie. Zij beoordelen of de aanvraag voor een verblijf in principe door kan gaan en of dit de beste plek is voor jou. Daarna volgt indien nodig een uitnodiging tot een kennnismakingsgesprek met het beheerdersechtpaar met een aanmeldformulier waarin we een aantal gegevens van jou vragen. Daamee is de aanmelding compleet en ben je welkom.

Instroomcommissie

De instroomcommissie van Op Doorreis bestaat uit twee bestuursleden waaronder de intakeprofessional. Zij beoordelen aan de hand van de doelstelling en criteria van Op Doorreis of de aanmelding geaccepteerd kan worden en of we je welkom kunnen heten. Dit gaat in overleg met het beheerdersechtpaar. Op deze manier zorgen we samen voor de beste plaats voor de juiste gasten.

Bel of mail
ons voor een gesprek.